Xbox wybrał Monday Group do działań komunikacyjnych w Polsce - Marketing przy Kawie
Xbox wybrał Monday Group do działań komunikacyjnych w Polsce
  • 0
  • 1
10.02.2025

Xbox wybrał Monday Group do działań komunikacyjnych w Polsce

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gamingowych na świecie rozpoczęła współpracę z Monday Group. Agencja została wyłoniona w przetargu i będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji marki Xbox w Polsce.

Współpraca obejmuje media relations, działania PR i zarządzanie mediami społecznościowymi. Monday Group zadba o wizerunek marki Xbox. Wesprze też premiery gier z Xbox Game Studios oraz zajmie się promocją sprzętu i usług, takich jak Xbox Game Pass czy Xbox Cloud Gaming.

Za realizację działań odpowiadają:

  • zespół Consumer & Gaming, specjalizujący się w obsłudze marek z sektora rozrywki, gamingu i technologii;
  • dział Digital, wyspecjalizowany w komunikacji w obszarach social media, influencer marketingu i digital marketingu.

Całość wspiera zespół strategiczno-kreatywny.

Xbox wybrał Monday Group

Xbox wybrał Monday Group do działań komunikacyjnych w Polsce

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2025