X-kom odpowiada na świąteczną reklamę Allegro
  • 1
  • 1
22.11.2019

X-kom odpowiada na świąteczną reklamę Allegro

X-kom przygotował odpowiedź na świąteczny spot Allegro. Bohaterowie filmu sklepu komputerowego to dziadek i wnuczek. Marka pokazuje, co zrobić, by prezent na pewno był trafiony.

Materiał zamieszczony na facebookowym profilu marki X-kom odtwarza kolejne sceny pokazane w spocie Allegro. W przeciwieństwie do reklamy platformy zakupowej nie ma w nim jednak szczęśliwego zakończenia.

Film podsumowuje hasło: „Nietrafiony prezent się zdarza, kiedy kupujesz poza X-komem. Zapytaj naszych doradców o wszystko”.

https://www.facebook.com/xkompl/videos/551710132328876/

Pierwowzór – „Album” marki Allegro.

Sklep internetowy sięgnął już w tym roku po real-time marketing, przygotowując parodię spotu Poczty Polskiej. Zobacz:

  • 1
X-kom

edek

2 tygodnie temu

Hmmm.

edek

2 tygodnie temu

Nie umie się wymyślić coś swojego. Robi się coś cudzego na "śmiesznie", licząc na rozgłos. No jest to jakaś metoda.

22 listopada 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
22.11.2019

Raport „Młodzież, social media i marketing”

W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.

21 listopada 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
21.11.2019

54% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za odzież lub obuwie wyprodukowane w Polsce. Raport KPMG

Ponad 60% Polaków deklaruje, że dokonuje zakupu odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. 54% jest gotowych zapłacić wyższą cenę za elementy garderoby wyprodukowane w Polsce. Z kolei blisko co trzeci respondent jest skłonny zapłacić więcej za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce. Wyzwania”. Opracowanie powstało w ramach współpracy KPMG w Polsce z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.