X-kom odpowiada na świąteczną reklamę Allegro
  • 2
  • 1
22.11.2019

X-kom odpowiada na świąteczną reklamę Allegro

X-kom przygotował odpowiedź na świąteczny spot Allegro. Bohaterowie filmu sklepu komputerowego to dziadek i wnuczek. Marka pokazuje, co zrobić, by prezent na pewno był trafiony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48462 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

edek

8 miesięcy temu

Hmmm.

edek

8 miesięcy temu

Nie umie się wymyślić coś swojego. Robi się coś cudzego na "śmiesznie", licząc na rozgłos. No jest to jakaś metoda.

22 listopada 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
22.11.2019

Raport „Młodzież, social media i marketing”

W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.

21 listopada 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
21.11.2019

54% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za odzież lub obuwie wyprodukowane w Polsce. Raport KPMG

Ponad 60% Polaków deklaruje, że dokonuje zakupu odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. 54% jest gotowych zapłacić wyższą cenę za elementy garderoby wyprodukowane w Polsce. Z kolei blisko co trzeci respondent jest skłonny zapłacić więcej za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce. Wyzwania”. Opracowanie powstało w ramach współpracy KPMG w Polsce z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.