Wzrost znaczenia mediów społecznościowych w komunikacji B2B
  • 0
  • 1
17.05.2011

Wzrost znaczenia mediów społecznościowych w komunikacji B2B

Ponad połowa firm planuje zwiększenie wydatków na prowadzenie kampanii komunikacyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych – wskazują wyniki badania „Worldcom Social Media B2B Study”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2011

Divante inwestuje w system rekomendacji Quartic

Data Force Group, twórca Systemu Rekomendacyjnego Quartic zyskał partnera strategicznego i inwestora – Divante. Obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując w dniu 13 maja firmę Quartic sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały. Produkt Quartic został wprowadzony na rynek niecały rok temu, a już zyskał wielu znaczących klientów: Gratka.pl, Empik.com, Merlin.pl, Electroworld.pl, Playmobile.pl oraz szereg innych firm, działających w branży e-commerce.