Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
26.04.2018

Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdEx

W 2017 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 3,96 mld zł. To o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9,3%. Największy udział we wzroście osiągnęło wideo online oraz reklama w social media – pokazuje badanie IAB Polska/PwC AdEx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2018