50+ w reklamach telewizyjnych: wyniki badania - Marketing przy Kawie
Wzrost liczby osób 50+ w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy i Marketingu TVP
  • 0
  • 5
2.07.2024

Wzrost liczby osób 50+ w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy i Marketingu TVP

Wzrósł udział osób powyżej 50. roku życia w reklamach telewizyjnych. Jednak mimo zauważalnego trendu odsetek ten pozostaje niższy od rzeczywistego udziału osób po pięćdziesiątce w populacji – wynika z badania Biura Reklamy i Marketingu TVP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56443 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lipca 2024