Wzrost e-commerce wpłynął na strategię mediową Unilevera
  • 0
  • 1
10.09.2020

Wzrost e-commerce wpłynął na strategię mediową Unilevera

W czasie izolacji wywołanej pandemią rósł kanał e-commerce firm z sektora FMCG, takich jak Unilever. Pomimo zakończenia izolacji wzrost trwa dalej, więc przedsiębiorstwa dostosowały do tego trendu wydatki na media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2020

  • 1
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2020

Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Marka stworzyła serię filmów dokumentalnych

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser można obejrzeć w kanale marki na YouTube. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.