Wydatki na reklamę wideo Q1–Q3 2024 - Marketing przy Kawie
Wzrosły wydatki na reklamę wideo w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. Pomogły letnie wydarzenia sportowe
  • 0
  • 3
15.11.2024

Wzrosły wydatki na reklamę wideo w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. Pomogły letnie wydarzenia sportowe

Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1% rok do roku. Ich wartość wyniosła 4,81 mld zł – wynika z analizy Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2024