Wzrósł optymizm Polaków – „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
14.03.2023

Wzrósł optymizm Polaków – „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia

Marcowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia przyniosło wzrosty w wielu obszarach. Polacy zdecydowanie lepiej niż jeszcze miesiąc temu oceniają jakość swojego życia, mniej obawiają się dalszego wzrostu cen i są bardziej skłonni do zakupów. Jednocześnie istotnie, o 10 punktów, wzrosły obawy o stabilność zarobków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2023