„Wznoszenie Żubra owocuje” – nowa kampania marki Żubr
  • 1
  • 1
20.09.2017

„Wznoszenie Żubra owocuje” – nowa kampania marki Żubr

Rozpoczęła się jesienna kampania marki Żubr. Gra słów w spocie i aktywacja konsumencka nawiązują do zmian w przyrodzie i stylu życia. Plenerowe letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra.

Koniec lata i początek jesieni to czas powrotu do domów z letnich wojaży, spotkań z przyjaciółmi przy piwie, opowieści o wakacjach. Stopniowo przyzwyczajamy się do jesiennego rytmu.

Spot pojawi się w telewizji i mediach społecznościowych w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej.

Dodatkowo zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego kampanii i zachęcają konsumentów do działania w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się w prasie i Internecie.

Akcja rozpocznie się  w październiku. Szczegóły można śledzić na profilu marki na Facebooku.

Spot „Wznoszenie Żubra owocuje” przygotowały: agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania w social media oraz public relations prowadzi agencja Tailor Made PR. Media zaplanował Zenith.

  • 1

20 września 2017

Reklama
Czytaj także

19 września 2017

Reklama