Wyzwanie Tesa Powerstrips (wideo)
  • 1
  • 1
2.12.2016

Wyzwanie Tesa Powerstrips (wideo)

W ramach kampanii promocyjnej plastrów Tesa Powerstrips marka rzuciła wyzwanie mieszkańcom Poznania. Zaproponowała przechodniom zakład, w którym wygrać można było od 50 do 200 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2016

Nagrodzeni w jubileuszowej edycji Mixx Awards

Po raz dziesiąty wręczono nagrody w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB Polska. Najwięcej nagród zdobyły kampanie marek Allegro, Orange, Carrefour i H&M, a także Theraflu Thermoscanner oraz akcje społeczne: „Łap jaja”, „Nie chcę być strażakiem” i działania SOS Wiosek Dziecięcych. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tytuł Agencji Roku. Marketerem Roku został McDonald’s, zaś Człowiekiem Roku – Olgierd Cygan.