Wyzwanie Adidasa dla graczy w ramach promocji modelu ZX 2K Boost
  • 2
  • 8
4.11.2020

Wyzwanie Adidasa dla graczy w ramach promocji modelu ZX 2K Boost

Adidas kontynuuje kampanię wprowadzającą na rynek buty ZX 2K Boost. Tym razem angażuje graczy, którym rzuca wyzwanie.

Nauka spod znaku „ZXience” stała się inspiracją do zaistnienia marki w świecie gier. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, motywem przewodnim było „Oddly satisfying”. Dlatego gracze, Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali gaming bloby, czyli specjalne pedały sterujące do gry, które umożliwiły testowanie nowego modelu ZX.

W ramach wyzwania przygotowanego przez Adidasa musieli zagrać w grę „Fortnite” nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy. Inspiracją do jej powstania była kolorystyka butów ZX 2K Boost.

O przetestowanie nowego modelu zostały poproszone również streamerki: Al3xandrasofficial oraz Nieuczesana. Kampania prowadzona była w Internecie, w tym w kanałach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania trwały od 1 do 31 października.

 

  • Strategia, kreacja, produkcja gaming bloba, social listening, moderacja oraz współpraca z influencerami: VMLY&R
  • Zakup i planowanie mediów: MediaCom
  • Współpraca z inStreamly: Devils One
  • 8
Wyzwanie Adidasa dla graczy

Wyzwanie Adidasa dla graczy

4 listopada 2020