Wyższa szkoła jazdy z AIG - Marketing przy Kawie
Wyższa szkoła jazdy z AIG
  • 0
  • 1
28.07.2006

Wyższa szkoła jazdy z AIG

AIG Credit SA i Agencja Reklamowa „Oskar Wegner”, w ramach programu lojalnościowego Grand Prix AIG 2006, przeprowadzili w czerwcu akcję specjalną SMS QUIZ „Szkoła Bezpiecznej Jazdy”. Główna nagroda – wyjazd na kurs renomowanej szkoły jazdy – wzbudziła duże zainteresowanie uczestników i akcja cieszyła się wielkim powodzeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2006

Volvo Cars bada obawy właścicieli samochodów

Niemal wszyscy obawiają się o bezpieczeństwo swoich aut. Jednak powody obaw bywają różne w zależności od kraju. Badania zamówione przez Volvo Cars jasno pokazują, jakie sytuacje niepokoją kierowców. Kradzież samochodu jest najczęstszym powodem zmartwień Szwedów, natomiast większość Brazylijczyków lęka się głównie napadów, opowiada Karin Backlund, odpowiedzialna za dział Market Intelligence w Volvo Cars.