Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank
  • 1
  • 0
11.09.2017

Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank

„Wyższa kultura. Bank nowości” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Bank zrezygnował z dotychczasowego hasła „Wyższa kultura bankowości”, które towarzyszyło mu od dziewięciu lat, czyli od początku działalności.

Zmiana jest jednym z elementów realizacji nowej strategii „Cyfrowego buntownika”. Hasło podkreśla włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych i otwarcie się na konsumentów epoki mobilności. Jednocześnie ma przekazywać, że bank daje swoim klientom poczucie ciągłości.

Decyzja o zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w sektorze bankowym, a także przyjętego przez Alior Bank kierunku działania – cyfryzacji wszystkich obszarów. Szczegóły strategii „Cyfrowego buntownika” zostaną przedstawione wraz z wynikami finansowymi banku po trzecim kwartale roku.

Autorem nowego hasła marki Alior Bank jest agencja PZL.

Bohdan

3 miesiące temu

Alior Bank zapisał mi się jako ciągłe nękanie klienta. Od tego czasu omijam go dużym łukiem i to polecam wszystkim.

11 września 2017

Czytaj także
Reklama
Reklama