Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank - Marketing przy Kawie
Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank
  • 1
  • 0
11.09.2017

Wyższa kultura. Bank nowości – nowe hasło marki Alior Bank

„Wyższa kultura. Bank nowości” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Bank zrezygnował z dotychczasowego hasła „Wyższa kultura bankowości”, które towarzyszyło mu od dziewięciu lat, czyli od początku działalności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56443 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Bohdan

8 lat temu

Alior Bank zapisał mi się jako ciągłe nękanie klienta. Od tego czasu omijam go dużym łukiem i to polecam wszystkim.

11 września 2017