Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenie
  • 0
  • 1
9.05.2022

Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenie

UOKiK przypomimna, że konsument ma prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Urząd jest na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla internetowych twórców w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzi dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Chce też poznać opinie internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52903 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2022

Kampania reklamowa Radia Tok FM – „Mówimy o tym, co ważne”

Radio Tok FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której podkreśla unikalność i wagę tematów podejmowanych przez redakcję. Reklamy z hasłem „Mówimy o tym, co ważne” zachęcają do słuchania programów stacji także w aplikacji mobilnej i na Tokfm.pl. Od początku maja 2022 r. można je zobaczyć w prasie, Internecie, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w wybranych polskich miastach.

6 maja 2022