Wystartowała kampania marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”
  • 1
  • 1
16.03.2023

Wystartowała kampania marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”

Reklamy marki Delecta „Powiedz to prosto z serca” pojawią się w kluczowych stacjach telewizyjnych przez najbliższe pięć tygodni. Celem jest wsparcie sprzedaży produktów w kluczowym sezonie.

Spoty kampanii marki Delecta pojawią się w kluczowych stacjach telewizyjnych przez najbliższe 5 tygodni. Zagwarantuje to marce wsparcie sprzedaży produktów w kluczowym sezonie.

Działania w telewizji będą wsparte komunikacją na YouTube, digital OOH oraz influencer marketingiem. W sklepach, tam gdzie konsument podejmuje decyzję zakupową, zaplanowane są działania wspierające widoczność marki.

Działania skupione będą nie tylko na topowych produktach, ale również na komunikacji nowej linii codziennych wypieków „Takie to proste”.

– Czas pandemii zmienił zwyczaje naszych konsumentów. Doceniamy wagę ogniska domowego, chętniej jemy w domu i przygotowujemy żywność od podstaw. Wracamy do korzeni – dbając o to, co jemy i z kim jemy. Nasza nowa linia gwarantuje nie tylko prosty skład i krótką listę składników, ale również łatwy sposób przygotowania śniadania – mówi Monika Rożnowska, senior brand manager Delecty.

Przy projekcie pracowały agencje:

  • HiBrands – strategia wizualizacji opakowań,
  • GPD – strategia komunikacji,
  • Starcom – strategia i zakup mediów.
  • 1
Delecta nowa reklama

Kampania marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”

16 marca 2023

15 marca 2023