Wystartowała 14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny
  • 0
  • 1
23.06.2020

Wystartowała 14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny

Raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju mogą być zgłaszane do 14. edycji Konkursu Raporty Społeczne. Na stronie RaportySpoleczne.pl dostępny jest już formularz do zgłaszania publikacji prezentujących niefinansowe dane o firmie, organizacji czy instytucji oraz raportujących m.in. kwestie społeczne, środowiskowe, dotyczące ładu organizacyjnego. Nabór potrwa do 6 sierpnia.

W konkursie przyznawane są nagrody główne m.in. w następujących kategoriach: najlepszy raport zintegrowany, najlepszy raport społeczny, najlepszy debiut, nagroda internautów, nagroda jury dziennikarzy. Jury może również zdecydować o wyróżnieniach. Kluczowymi kryteriami oceny zakwalifikowanych raportów są: kompletność, wiarygodność oraz kwestie związane z prezentacją i komunikacją publikacji.

– Docieranie z informacjami na temat danych niefinansowych do szerokiego grona interesariuszy wciąż jest wyzwaniem dla wielu firm. Pandemia pokazała jaskrawo wiele słabości naszej rzeczywistości społeczno-ekonomicznej. Uświadomiła także oczekiwania wobec biznesu: jego odpowiedzialność wobec pracowników i otoczenia – środowiska naturalnego i szerokiego grona interesariuszy. Tym cenniejsza wydaje się obecnie ta komunikacja, którą prezentują raporty społeczne i zrównoważonego rozwoju. Konkurs Raporty Społeczne stwarza ku temu doskonałą okazję: przypomnienia ich zawartości i zwiększenia dostępności dzięki zamieszczeniu w Bibliotece Raportów
– mówi Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje (m.in. przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych, jednostki administracji publicznej, szkoły wyższe) z siedzibą w Polsce, które wydały raporty w języku polskim, obejmujące działania za rok 2019. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 6 sierpnia 2020 r. Udział w konkursie jest bezpłatny. Publikacje należy zgłaszać poprzez stronę RaportySpoleczne.pl.

Nadesłane raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, które składa się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR. Jak co roku, oprócz jury, również internauci będą mieli możliwość zagłosowania na wybrane przez siebie raporty społeczne od połowy sierpnia, przez miesiąc. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w październiku podczas gali podsumowującej konkurs.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Skierowana jest do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 r.

Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

  • 1
14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny

14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny

23 czerwca 2020

  • 10
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy – YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i maj

W ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, związanej z trwającą pandemią koronawirusa. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości: od finansów online w reklamie banku ING z influencerami do platformy Amazon Prime Video w promocji od Play. W maju zaś, oprócz dalszych nawiązań do bezpieczeństwa i troski o zdrowie, widoczne było zainteresowanie internautów startem sezonu wiosna/lato 2020 w sklepach Rossmann, nowym zapachem marki Avon oraz wyborami prezydenckimi.