W kampanii Ikei upały, jasne noce i owce - Marketing przy Kawie
Wysokie temperatury, jasne noce i owce w kampanii Ikei
  • 1
  • 5
12.07.2022

Wysokie temperatury, jasne noce i owce w kampanii Ikei

Sen i wypoczynek są jednymi z najważniejszych potrzeb człowieka. W dzisiejszych czasach potrzebujemy ich bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety, bywa tak, że zaśnięcie jest niezwykle trudne, szczególnie w środku lata, gdy noce są jasne i gorące. Z pomocą przychodzi Ikea. W swojej kampanii proponuje rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości odpoczynek może być na wyciągnięcie ręki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2022

11 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2022

Raport Nielsena pokazuje, że za małe wydatki w przypadku połowy planów mediowych wystawiają na niebezpieczeństwo ROI

Nielsen opublikował raport, w którym zidentyfikował luki w budżetach marketingowych, kanałach i strategiach medialnych, które obniżają zwrot z inwestycji (ROI) w przypadku planów mediowych. Globalne badanie ujawnia dane i dostarcza informacji na temat tego, co zwiększa zwrot z nakładów na reklamę, jak mierzyć zwroty i jak ulepszyć dane, które marki już mają.