Wyślij e-mail w odpowiednim czasie
  • 0
  • 1
9.07.2007

Wyślij e-mail w odpowiednim czasie

J. Mullen, Choose the Right Time to Send E-mail, "ClickZ", 25.06.2007

W niewielkim badaniu przeprowadzonym przez autorkę artykułu tylko 11% respondentów uznało, że ich firmy wykorzystują komunikację e-mailową w odpowiednim momencie cyklu marketingowego. Warto zatem przyjrzeć się dokładniej problemowi, kiedy i jak używać e-maili wewnątrz firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2007

7 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2007

Marketing "dziecięcy" to nie dziecinada

T. Wegert, Marketing to Kids Isn't Child's Play, "ClickZ", 21.06.2007

Marketing bez reklam? Zaznajomienie z marką bez nachalnych bannerów? Etyczne budowanie lojalności? Chyba tylko w przypadku produktów i stron WWW adresowanych do dzieci - dzięki bardzo restrykcyjnym przepisom i stojącym na ich straży organizacjom - takie rozwiązania są możliwe. I być może dlatego stare, wyświechtane powiedzenie "ucząc bawi, bawiąc uczy" na nowo nabiera pozytywnego znaczenia dla rodziców.

6 lipca 2007