Wyróżnij się w 3 sekundy albo zgiń – badanie „Journal of Consumer Research” - Marketing przy Kawie
Wyróżnij się w 3 sekundy albo zgiń – badanie „Journal of Consumer Research”
  • 0
  • 1
12.05.2013

Wyróżnij się w 3 sekundy albo zgiń – badanie „Journal of Consumer Research”

Od półtorej sekundy do trzech sekund – to średni czas podjęcia decyzji o włożeniu produktu do koszyka w sklepie. Najnowsze badania „Journal of Consumer Research” wskazują, jak marki powinny wykorzystać ten czas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2013

10 maja 2013