0 1 8.12.2004Wyróżnienie dla GCI Warszawakampanie społeczneAgencja GCI Warszawa zdobyła wyróżnienie w konkursie na najlepszą kampanię PR „Złote Spinacze” 2003/2004.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55938 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 7.12.2004Samsung ponownie sponsoruje sztafetę olimpijską7 grudnia 2004 - właśnie dziś Samsung został oficjalnie ogłoszony przez TOROC partnerem Sztafety ze zniczem olimpijskim TURYN 2006. Samsung będąc już partnerem pierwszej naprawdę globalnej sztafety olimpijskiej ATENY 2004, kontynuuje sponsorowanie tego wydarzenia, tym razem w związku z Igrzyskami Zimowymi w TURYNIE 2006. Samsung daje szansę ludziom z całego świata, aby doświadczyć zaszczytu uczestniczenia w szczególnym wydarzeniu, jakim jest Sztafeta Olimpijska.
0 1 0 7.12.2004K2 uruchamia serwisy firm URSA, Coca-Cola oraz Dar NaturyAgencja K2 Internet S.A. kończy realizację dużego międzynarodowego projektu internetowego na zlecenie centrali firmy URSA, równolegle uruchamiając prestiżowe serwisy WWW dla Coca-Coli i Daru Natury.
0 1 0 7.12.2004Inwazja robotówJak mówią ostatnie doniesienia, nastąpiła inwazja robotów. Są nieszkodliwe dla otoczenia jednak potrafią uzależniać. Roboty pochodzą z Ameryki i napędzane są bateriami alkalicznymi Varta.
0 1 0 7.12.2004Wyścig do Cropp TownTo, co działo się w sobotę 4-go grudnia w Cropp Town w całej Polsce, można z pewnością nazwać extremalnymi zakupami. Wyjątkowa oferta „-50% na wszystko” przyciągnęła tłumy. Sceny ze sklepów przypominały trochę obniżki w jednej z sieci RTV i AGD... na szczęście nikogo nie stratowano.