„Wyraź siebie we Wrocławiu” – kampania marki Top Secret
  • 0
  • 3
5.09.2012

„Wyraź siebie we Wrocławiu” – kampania marki Top Secret

We Wrocławiu rozpoczęła się kampania out-of-home marki Top Secret. W ramach akcji promocyjnej będą prowadzone działania trade marketingowe. Reklamy kolekcji jesień 2012 znajdą się także w prasie i Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Jadzia Sz.

9 lat temu

takie tam, ale ważne

hasło "express yourself" jest kopią hasła kawy marki Lavazza "espress yourself"...
:(

5 września 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.09.2012

Marketerzy jutra... dyplomy przyszłości!

Żyjemy w czasach pośpiechu. Tradycyjne zachowania zastępowane są przez te, które są znakiem współczesnych czasów. Skraca się cykl życia marek, produktów, firm. Grywalizacja, social TV, crowdsourcing, lovemarks, design thinking zastępują fascynacje związane z marketingiem wartości, CRM, marketingiem 3D, marketingiem partnerskim itp. Kiedyś mówiono o kliencie, a dziś coraz częściej mówimy o shopperze. Kiedyś robiliśmy badania i budowaliśmy wiedzę rynkową, dzisiaj mówimy o insightach klienta. Kiedyś chodziliśmy na obiad – dzisiaj jemy lunch. Przykładów można podawać wiele. Czy jednak zmiany te to jedynie nowe nazwy na stare działania? Czy to jedynie moda, czy też nieuchronny trend, który zmieni nieprzystosowanych?
Artykuł promocyjny