Wyraź siebie razem z Pepsi
  • 0
  • 1
5.04.2007

Wyraź siebie razem z Pepsi

Z początkiem kwietnia na ulicach ośmiu wybranych miast Polski m.in. Krakowa, Trójmiasta i Warszawy pojawiły się wielkie, trzymetrowe modele puszek Pepsi, których zadaniem jest angażowanie i rozwijanie kreatywności młodych ludzi. Nowa inicjatywa koncernu potrwa do końca miesiąca i jest kolejnym etapem kampanii związanej z globalną zmianą wizerunku produktów oraz filozofii marki Pepsi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 kwietnia 2007

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Agencja PAPRiKA w kwietniu zorganizuje 2 duże Kongresy

Agencja PAPRiKA wygrała przetarg i przygotowuje Kongres Sprzedaży Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali. Kongres odbędzie się w połowie kwietnia w Mikołajkach. Weźmie w nim udział ponad 500 osób. Agencja jest odpowiedzialna za scenariusz spotkania i jego pełną realizację od projektów graficznych, poprzez materiały filmowe, animacje, scenografię, nagłośnienie, oświetlenie, nowoczesne systemy projekcji, aż po reżyserię Kongresu.