- 0
- 1
José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka w nowej kampanii marki Snickers
Kampania Snickersa z udziałem trenera José Mourinho, piłkarki Aitany Bonmatí oraz piłkarza Bukayo Saki nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”. Tym razem prezentuje futbolowe odsłony takich momentów.
Kampania marki Snickers (portfolio Mars) „Wypadasz z gry?” jest ewolucją ubiegłorocznej, która oswajała „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców. Teraz marka w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych prezentuje krótkie wywiady z gwiazdami świata piłki nożnej. José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka dzielą się z kibicami momentami, kiedy „wypadli z gry”. Odpowiadają m.in. na pytania o czerwone kartki czy… dziurawe skarpetki. Sięgnięcie po batona marki pozwala im wrócić do formy i stanąć na nogi.
Elementem kampanii „Wypadasz z gry?” jest loteria konsumencka
Jej uczestnicy mają szansę wygrać udział w zorganizowanym spotkaniu z Bukayo Saką. Aby przystąpić do loterii, należy do 1 czerwca 2025 r.:
- dokonać potwierdzonego paragonem zakupu w sklepie sieci Biedronka lub innym punkcie sprzedaży dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za kwotę minimum 10 zł,
albo w okresie od 14 do 20 maja 2025 r. w sklepach sieci Żabka:
- kupić minimum 2 produkty objęte promocją, skanując przy każdym zakupie kod swojego konta w aplikacji „Żappka”, aby otrzymać kupon zawierający unikalny kod uprawniający do udziału w loterii.
W zależności od miejsca zakupu w powyższych terminach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Snickersa, zatrzymując oryginał dowodu zakupu. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.
Wśród nagród znajduje się pakiet wyjazdowy dla dwóch osób na spotkanie z piłkarzem Bukayo Saką, a także:
- 8 konsol Sony PlayStation 5,
- 8 konsol Xbox Series S,
- 8 konsol Nintendo Switch.
W ramach kampanii „Wypadasz z gry?” przygotowano specjalne formaty wideo, które pojawią się na kanałach digitalowych. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS.
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja The&Partnership. Planowanie i zakup mediów na rynku polskim realizuje EssenceMediacom. Obsługę loterii konsumenckiej powierzono firmie Brandcomm. Działania public relations prowadzi Garden of Words Group.
Bukayo Saka występował (wraz z Luką Modriciem) w ubiegłorocznej kampanii marki.
Jose Mourinho był w przeszłości twarzą takich marek, jak:

Kampania marki Snickers „Wypadasz z gry?”