Wyniki Megapanelu za styczeń 2013
  • 0
  • 6
5.03.2013

Wyniki Megapanelu za styczeń 2013

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2013.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2013

Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PR

Spoty emitowane w ramach kampanii „Łódź kreuje”, na którą miasto wydało ponad 1 mln zł, obejrzało 6 mln osób. Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi twierdzi jednak, że wbrew początkowym przewidywaniom budżet ogólnopolskiej kampanii był zbyt mały. Zaznacza również, że wyboru agencji PR dla miasta nie chce dokonywać według kryterium ceny.