0 1 8.05.2013Wyniki Megapanelu za marzec 2013marketing internetowy TweetPBI i Gemius opublikowały wyniki badania Megapanel za marzec 2013 r.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53497 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy uznała reklamę Pronto za obraźliwą dla kobietKomisja Etyki Reklamy uznała reklamę telewizyjną środka Pronto firmy SC Johnson za obraźliwą i dyskryminującą kobiety i nakazała zmiany, aby usunąć jej szowinistyczny wydźwięk.
1 1 0 0 0 7.05.2013Kampania Link4 „Nie będziesz sam” (wideo)6 maja Link4 wystartował z kampanią pod hasłem „Nie będziesz sam”. Główny przekaz reklamy, której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści, jakie może dać ubezpieczenie OC.
0 1 0 0 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła billboard mebli VexonDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga dotycząca reklamy zewnętrznej mebli firmy Vexon. Billboard przedstawiający skąpo ubraną kobietę na tle kanapy, opatrzony hasłem „Weź mnie w Vexonie”, został uznany za dyskryminujący.
0 1 0 0 0 7.05.2013Spada zaufanie do transakcji internetowych – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaTransakcje online budzą coraz większe obawy internautów – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Nowoczesne Usługi Bankowe 2013”. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line.