0 6 13.04.2012Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2012badania marketingowe TweetPolskie Badania Internetu i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki Megapanelu za luty 2012.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.04.2012Rozstrzygnięto przetarg na kampanię promocyjną dla miasta KołobrzegAgencja non-standard Brainshake wygrała przetarg na kampanię wizerunkową Kołobrzegu. Kampania ma ukazywać zalety miasta jako miejsca oferującego nieograniczone możliwości wypoczynku i być spójna z aktualną strategią komunikacyjną.
0 1 0 0 0 13.04.2012Druga odsłona kampanii reklamowej domów towarowych Wars Sawa JuniorKampania Wars Sawa Junior prezentuje odświeżony, młodzieżowy wizerunek domów towarowych. W rolach modelek występują amatorki – laureatki castingu zorganizowanego przez Wars Sawa Junior. Kampania wizerunkowa rozpoczęła się na początku kwietnia.
1 1 0 0 0 13.04.2012Kinowa kampania Super-Pharm (wideo)13 kwietnia w warszawskich kinach Cinema City i Helios Femina rozpocznie się kampania kinowa programu lojalnościowego Super-Pharm – LifeStyle. Jest ona skierowana do klientek dużych warszawskich galerii handlowych i ma na celu zachęcenie aktualnych i potencjalnych klientek Super-Pharm do przystąpienia do klubu LifeStyle.
1 1 0 0 0 13.04.2012Internetowy konkurs Nestlé dla młodych dietetyków (wideo)Nestlé zaprasza studentów kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka w całej Polsce do udziału w konkursie dietetycznym. Jego celem jest wsparcie przyszłych dietetyków oraz osoby zainteresowane propagowaniem zdrowego odżywiania w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.