Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)
  • 1
  • 1
6.08.2012

Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012, 650 tys. osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez markę Coca-Cola (10% wszystkich odwiedzających strefy), 35-procentowy wzrost sprzedaży napojów marki w strefie kibica w Warszawie. Takie są wyniki aktywności marketingowej Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012, szacowane przez markę oraz agencję Euro RSCG 4D, która przygotowała i zrealizowała te działania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

Rozstaniowóz od Axe – konkurs dla łamaczy damskich serc (wideo)

Mężczyzna odświeżony dezodorantem Axe może skłonić do upadku piękną anielicę – to znany już wątek z kampanii tej marki. Co jednak, kiedy jedna skrzydlata piękność znudzi się pachnącemu amantowi? Powinien rzucić ją w specjalnym samochodzie-rozstaniowozie i ruszyć na poszukiwanie kolejnej przygody – podpowiada marka. Jako model rozstaniowozu Axe proponuje czerwonego Forda Mustanga Convertible z 1965 r.

5 sierpnia 2012