Wyniki badania założycielskiego KIM - Marketing przy Kawie
Wyniki badania założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów
  • 0
  • 1
9.05.2022

Wyniki badania założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów

Krajowy Instytut Mediów opublikował wyniki pierwszej fali badania założycielskiego, które jest źródłem wiedzy na temat korzystania z mediów przez gospodarstwa domowe. Raport obejmuje pomiar zrealizowany przez KIM w okresie od lipca 2021 do marca 2022 r. na losowej próbie 9552 gospodarstw domowych i ekstrapolowany na ogół gospodarstw domowych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
9.05.2022

Zaangażowanie celebrytów i twórców internetowych w dyskusje na tematy ważne społecznie – badanie Influence Power Index MediaComu

W najnowszej edycji corocznego autorskiego badania Influence Power Index agencja MediaCom zapytała Polaków o ocenę celebrytów i popularnych twórców internetowych pod kątem poziomu zaangażowania w tematy istotne społecznie. Respondenci, oceniając gwiazdy, mieli też za zadanie wskazać te osobistości medialne, dla których ważne są prawa człowieka oraz kwestie ekologii i klimatu.

  • 0
  • 1
  • 0
9.05.2022

Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenie

UOKiK przypomimna, że konsument ma prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Urząd jest na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla internetowych twórców w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzi dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Chce też poznać opinie internautów.