Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021
  • 0
  • 7
6.05.2021

Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021

Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za kwiecień 2021 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2021

Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Należą do niego popularne serwisy internetowe dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki „Viva” i „Party”, a także magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.