Trzy wymiary marki – konferencja Brand Summit 2019 już 21 listopada
  • 0
  • 1
8.11.2019

Trzy wymiary marki – konferencja Brand Summit 2019 już 21 listopada

Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Należy do najważniejszych aktywów firm, pozwalających na przyciąganie uwagi klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważna jest jej komunikacja i dbanie o wizerunek.

Konferencja Brand Summit 2019 będzie poświęcona w całości marce. Odbędzie się 21 listopada w Warszawie (Budynek Focus, al. Armii Ludowej 26). Jej uczestnicy przyjrzą się marce z trzech perspektyw. Dowiedzą się, jak:

  • zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy,
  • wzmocnić ją wewnętrznie,
  • komunikować tak, by i klienci, i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki.

W większości organizacji marka konsumencka, marka pracodawcy i marka korporacyjna są zarządzane osobno. Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR i EB o marki pracodawców, a działy PR o markę korporacyjną.

Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera, a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany, mogą wiele zyskać.

Podczas wydarzenia wiedzą podzielą się eksperci i praktycy:

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com)
  • Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics)
  • Anna Macnar (CEO HRM Institute)
  • Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting)
  • Katarzyna Zadrożna (culture & communication global senior manager AmRest)
  • Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting)
  • Adrian Gamoń (brand experience & communication strategist)
  • Aleksandra Lemańska-Czajka (personal development manager INEA)
  • Jakub Smarz (talent brand lead for Poland, Accenture)
  • Jakub Semerda (CEO Preeshare)

Opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy. Pokażą również dobre praktyki.

Z kodem 15_na_kawe otrzymasz 15% rabatu!

Więcej szczegółów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.brandsummit.pl.

Organizator konferencji: HRM Institute
Partner strategiczny: Absolvent Consulting
Partnerzy: AmRest, StepStone

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Brand Summit 2019 – 21 listopada w Warszawie

Brand Summit 2019 – 21 listopada w Warszawie

8 listopada 2019