Wyłączenie światła jako sposób na oszczędzanie. Kampania Orange (wideo) - Marketing przy Kawie
Wyłączenie światła jako sposób na oszczędzanie. Kampania Orange (wideo)
  • 1
  • 1
22.01.2013

Wyłączenie światła jako sposób na oszczędzanie. Kampania Orange (wideo)

„100 sposobów od Orange, jak zaoszczędzić w firmie” to hasło kampanii skierowanej do firm. W ramach najnowszej oferty klienci mogą otrzymać tablety i smartfony w promocyjnych cenach, a także zaoszczędzić na abonamencie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55716 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 stycznia 2013

  • 5
  • 1
  • 0
21.01.2013

„Nie bądź lamusem i podpisz” – kampania społeczna z udziałem polskich artystów (wideo)

Trwa kampania społeczna „Obywatele decydują”, której cele to ułatwianie Polakom składania obywatelskich projektów ustaw oraz ulepszanie demokracji bezpośredniej. W połowie stycznia w serwisie YouTube pojawił się spot z niewykorzystanymi wcześniej ujęciami, który przez tydzień obejrzało ponad milion internautów. W reklamach wystąpili m.in. Julia Kamińska, Jacek Skiba, Liroy, Tymon Tymański, Mrozu czy były lider zespołu Bayer Full.