Wydział Polskich Marek – branding w Polsce - Marketing przy Kawie
Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w Polsce
  • 0
  • 1
7.06.2022

Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w Polsce

Projekt 126polskichmarek to nowa inicjatywa popularnonaukowa, która bada i popularyzuje polskie marki. Autor projektu, Bartek Kotowicz chce nakreślić obraz Polski przez pryzmat marek oraz nadać rozgłos markom przez pryzmat Polski. Pod koniec czerwca w ramach projektu organizowane jest szkolenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2022