Wydatki polskich miast na promocję 2015 – analiza portalu Marketingmiejsca.com.pl
  • 0
  • 1
19.04.2016

Wydatki polskich miast na promocję 2015 – analiza portalu Marketingmiejsca.com.pl

Wydatki promocyjne większości polskich miast w 2016 r. pozostają na stabilnym poziomie. Są nawet miasta (Bydgoszcz, Gdańsk, Częstochowa, Wrocław czy Kraków), które zamierzają na promocję wydać znacznie więcej niż w 2015 r. – wynika z badania portalu MarketingMiejsca.com.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 kwietnia 2016