Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24% w 2021 r. do 36% w 2022 – prognozuje Zenith
  • 0
  • 3
22.11.2021

Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24% w 2021 r. do 36% w 2022 – prognozuje Zenith

W latach 2021–2023 wydatki na reklamę w branży turystycznej będą rosły od dwóch do sześciu razy szybciej niż cały rynek reklamowy. Rynek reklamy turystycznej powróci do poziomu wydatków sprzed pandemii dopiero w 2023 r. Marki turystyczne będą zwiększać wydatki na reklamę internetową z 63% budżetu w 2020 r. do 70% w 2023 – prognozuje firma Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2021

19 listopada 2021