Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków. Raport „GfK Beauty 2016” (infografika)
  • 0
  • 1
16.05.2017

Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków. Raport „GfK Beauty 2016” (infografika)

Kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę klientów dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Najpopularniejszym miejscem zakupu tego typu produktów, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców regularnie kupuje w tego rodzaju sklepach – pokazuje badanie GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2017