Wydatki banków na reklamę w trzecim kwartale 2013 r. a ich popularność w Internecie – analiza IMM
  • 0
  • 5
7.10.2013

Wydatki banków na reklamę w trzecim kwartale 2013 r. a ich popularność w Internecie – analiza IMM

IMM porównał wydatki na reklamy usług i produktów finansowych w trzecim kwartale 2013 r. ze skalą internetowych dyskusji na temat instytucji tego sektora. Top 10 finansowych reklamodawców otwiera Vivus Finance z wydatkami na poziomie prawie 26 mln zł, a zamyka Bank Millennium, który zainwestował w tym samym czasie w reklamę 12,2 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 października 2013