Wybredny kot i muzyka Noona w kampanii wizerunkowej kanału Ale Kino+ (wideo) - Marketing przy Kawie
Wybredny kot i muzyka Noona w kampanii wizerunkowej kanału Ale Kino+ (wideo)
  • 1
  • 1
9.10.2014

Wybredny kot i muzyka Noona w kampanii wizerunkowej kanału Ale Kino+ (wideo)

Kanał filmowy Ale Kino+ rozpoczął kampanię promującą ofertę programową. Reklamy w telewizji, kinach, Internecie oraz pojazdach komunikacji miejskiej emitowane będą do 5 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2014

8 października 2014