Wybrano Studenckie Produkty Roku 2008 - Marketing przy Kawie
Wybrano Studenckie Produkty Roku 2008
  • 0
  • 1
12.06.2008

Wybrano Studenckie Produkty Roku 2008

Diverse, adidas, Avon, Gillette, Sesja, Evra, Unimil, Lech, Nescafe, Pepsi, Lay’s, Kinder Bueno, L&M, Bols, Sony Ericsson, Orange, Fiat, PKO Bank Polski, PZU Życie, ING, Sony, HP, Szymon Majewski Show, TVN, Danone, Coca-Cola, McDonald’s, Unilever – to ulubione marki i produkty studentów. W środę wieczorem rozstrzygnięto plebiscyt Studencki Produkt Roku 2008 i wręczono statuetki SPR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2008

Bakalie Studio Brandingowe przygotowało nową strategię komunikacji marki Tatrzański Park Narodowy

W trosce o dobro tatrzańskiej przyrody oraz turystów odwiedzających jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim, dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego podjęła działania mające usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami parku a turystami. Do współpracy przy stworzeniu nowej strategii komunikacji marki TPN została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe.