Wybrano agencję do promocji europejskich jabłek w ZEA
  • 0
  • 0
10.04.2019

Wybrano agencję do promocji europejskich jabłek w ZEA

„Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy” – tak brzmi slogan kampanii informacyjno-promocyjnej europejskich jabłek, która zostanie zorganizowana na rynku ZEA. W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta domu mediowego Infinity Media.

Celem kampanii jest promocja europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Pośrednio, biorąc pod uwagę reeksportowy charakter rynku ZEA, cel stanowi także promocja w innych krajach arabskich i azjatyckich.

Hasło działań brzmi: „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy”. Slogan wspierający to „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.

Strategia komunikacji jest oparta na trzech kierunkach działania:

  • informacyjnym,
  • angażowaniu i oddziaływaniu,
  • utrwaleniu przekazu w świadomości odbiorców.

Aktywności promocyjne będą skierowane do dwóch grup: konsumentów oraz klienta biznesowego.

Podstawowym narzędziem działań B2B ma być udział w największych targach i konferencjach w regionie (SIAL Middle East, WOP Dubai, Gulfood), a także spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

Działania promocyjne skierowane do konsumentów będą skoncentrowane wokół profili w mediach społecznościowych, strony internetowej, reklam w prasie czy na outdoorze. Dodatkowo zostaną przeprowadzone akcje happeningowe i promocyjne.

Infinity Media jest zaangażowane w całościowe działania promocyjne i organizacyjne dwuletniego projektu.

 

10 kwietnia 2019

9 kwietnia 2019