Wybrano agencję do kampanii promującej Internetowe Konto Pacjenta
  • 0
  • 1
2.06.2021

Wybrano agencję do kampanii promującej Internetowe Konto Pacjenta

Przetarg na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej promującej Internetowe Konto Pacjenta oraz mobilną aplikację MojeIKP wygrała Fabryka Komunikacji Społecznej. W przetargu startowało 7 agencji.

Głównym celem działań będzie budowanie świadomości i wizerunku IKP oraz powiązanych z nim e-usług i aplikacji mobilnej. Kampania ma dotrzeć do ogółu społeczeństwa. Jej efektem ma być wzrost liczby użytkowników platformy oraz aplikacji.

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, w tym: kampanię w Internecie (display, search), współpracę z influencerami, realizację kampanii w social media, przygotowanie i emisję artykułów sponsorowanych oraz 15-sekundowej animacji do wykorzystania w Internecie.

Organizatorem kampanii jest Centrum e-Zdrowia. Działania będą realizowane w III oraz IV kwartale 2021 r.

  • 1
Internetowe Konto Pacjenta

Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje Internetowe Konto Pacjenta

2 czerwca 2021