Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny
  • 0
  • 2
7.09.2022

Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny

W najnowszej kampanii marka wódki Wyborowa manifestuje spontaniczność i naturalność. Zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań na imprezach-domówkach.

W działania zaangażowano twórców – Margaret i White’a 2115. Materiały kampanii utrzymane w reportażowym stylu pokazują świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób.

Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i wykonanie odpowiada VML&R, a za produkcję wideo Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris.

  • 2
Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań

Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań

Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań

7 września 2022