Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową serwisów lokalnych
  • 0
  • 4
9.11.2021

Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową serwisów lokalnych

„Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie”, „Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie”. Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje „Wyborczej”. Kampania wizerunkowa ruszyła z początkiem listopada 2021 r. i potrwa do połowy grudnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2021

Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badania

To głównie mężczyźni wolą pracować w biurze. Tak wynika z badania firmy Dailyfruits „Biuro czy home office – jakie środowisko pracy preferują polscy pracownicy”. Aż 55% mężczyzn wybrało taką formę pracy, a jedynie 6% deklarowało, że woli home office. Jednocześnie 56% ankietowanych kobiet wybrało home office, a tylko 25% zadeklarowało, że woli pracę w biurze.