Wtorek to najpopularniejszy dzień na zakupy online – pokazuje analiza RTB House - Marketing przy Kawie
Wtorek to najpopularniejszy dzień na zakupy online – pokazuje analiza RTB House
  • 0
  • 1
20.06.2017

Wtorek to najpopularniejszy dzień na zakupy online – pokazuje analiza RTB House

Polscy internauci częściej klikają w reklamy i dokonują zakupów online w dni powszednie niż w weekendy – najchętniej we wtorki po 20:00. Jak pokazują analizy danych kampanii prowadzonych przez firmę RTB House, podobne zachowania charakteryzują zagranicznych użytkowników. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się kreacje wyświetlane w godzinach wieczornych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55625 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
20.06.2017

„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa Polska

W Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. Takie wyniki znalazły się w raporcie „Polki wykluczone cyfrowo 2017”, przygotowanego przez Kantar Public dla Aasa Polska. 39 proc. wykluczonych cyfrowo Polek deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu.