„Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same” – youtuber kpi z filmów marek
  • 1
  • 1
22.04.2020

„Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same” – youtuber kpi z filmów marek

W kanale YouTube Microsoft Sam pojawił się film zatytułowany „Every Covid-19 Commercial is Exactly the Same” („Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same”). Składa się on z fragmentów reklam przygotowanych przez marki w czasie pandemii.

Jak zauważa autor, wszystkie te spoty są banalne i niezwykle do siebie podobne. Nie brakuje w nich zapewnień, że w tym trudnym czasie liczy się, by być razem, że najważniejsi są ludzie, rodziny, a marki są dla nas. Wiele z tych kwestii wypowiadanych jest przy akompaniamencie pianina, a towarzyszą im podobne ujęcia.

W kompilacji znalazły się m.in. reklamy firm: Samsung, Apple, Uber, Facebook, Kia, Lexus, Nissan, Budweiser, Heineken, AT&T.

  • 1
Covid-19

Covid-19 i reklamy marek

Piotr S.

1 miesiąc temu

Boskie :-)

22 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.04.2020

Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie Lighthouse

Od kilku tygodni firmy, w tym media, pracują w zupełnie innym, niepraktykowanym wcześniej na tak szeroką skalę trybie. Większość redakcji pracuje wyłącznie zdalnie. Te zaś, które muszą korzystać ze studia, ograniczyły do minimum liczbę obecnych osób. Wiele programów prezenterzy prowadzą bezpośrednio z domu, za pośrednictwem różnych komunikatorów i narzędzi online. Wiele się zmieniło, stąd potrzeba przeformułowania dotychczasowych relacji na linii firmy – media. Jak efektywnie komunikować się z dziennikarzami w dobie koronawirusa?