- 1
- 4
„Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – Adrian w nowej kampanii porusza temat samobójstw
Fabryka Rajstop Adrian rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Tym razem na billboardach widzimy kobietę leżącą w kałuży krwi. Marka w ten sposób chce rozpocząć dyskusję na temat samobójstw wśród młodych ludzi.
W ubiegłym roku na billboardach można było zobaczyć Karolinę Piasecką, żonę byłego radnego PiS, który się nad nią znęcał. Plakatowi towarzyszyło hasło „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”. Po przemocy wobec kobiet, tym razem marka porusza temat samobójstw wśród młodych ludzi. W obecnej kampanii widzimy niezidentyfikowaną modelkę, a na pierwszym planie kałużę krwi. Kreacji towarzyszy hasło „Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał”.
Właścicielka firmy Małgorzata Pomorska na fan page’u marki na Facebooku opublikowała oświadczenie:
„Tym razem w naszej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na o wiele głębszy problem niż przemoc domowa. Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych, dotykające w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochaną osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić.
Interesujący jest fakt, że w przypadku kobiet, które z reguły uważane są za istoty kruche, zdecydowanie rzadziej dochodzi do samobójstw. Bardzo często kończy się na próbach samobójczych, które mają być sygnałem alarmowym, którego nigdy nie należy lekceważyć i przechodzić obok niego obojętnie. Stąd pomysł na tę kampanię”.
Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce.
- 4