„Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – Adrian w nowej kampanii porusza temat samobójstw - Marketing przy Kawie
„Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – Adrian w nowej kampanii porusza temat samobójstw
  • 1
  • 4
1.04.2021

„Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – Adrian w nowej kampanii porusza temat samobójstw

Fabryka Rajstop Adrian rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Tym razem na billboardach widzimy kobietę leżącą w kałuży krwi. Marka w ten sposób chce rozpocząć dyskusję na temat samobójstw wśród młodych ludzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56427 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 kwietnia 2021