Wspólna akcja „Panoramy do Samochodu” i dziennika „Metropol” - Marketing przy Kawie
Wspólna akcja „Panoramy do Samochodu” i dziennika „Metropol”
  • 0
  • 1
7.09.2006

Wspólna akcja „Panoramy do Samochodu” i dziennika „Metropol”

8 września na wybranych skrzyżowaniach w Warszawie wraz z dziennikiem „Metropol” będzie można otrzymać bezpłatnie egzemplarz „Panoramy do Samochodu”. Katalog zawiera wszystko, co może być pomocne dla stołecznego kierowcy przez 24 godziny na dobę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2006