„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich!” – kampania Muzeum Warszawy
  • 1
  • 3
17.04.2019

„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich!” – kampania Muzeum Warszawy

Rozpoczęła się kampania reklamowa Muzeum Warszawy. Ukazuje różnorodność zgromadzonych eksponatów i opowiada historię przez pryzmat przedmiotów.

Muzeum Warszawy to labirynt jedenastu kamienic na Rynku Starego Miasta. Wystawa główna „Rzeczy warszawskie” składa się z 7352 wyłącznie oryginalnych obiektów, świadków wydarzeń i towarzyszy ludzi ważnych dla historii miasta.

Spot kampanii „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich!” ma pokazać muzeum jako miejsce, w którym rzeczy opowiadają własne historie, mają swój wewnętrzny świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to miejsce, w którym każdy na własny sposób może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.

W reklamie głos oddano rzeczom. Odkryto ich fakturę, smak czy zapach, ich sekrety i biografie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach, wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.

Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie „Rzeczy warszawskie”, w którym osobistą narrację prowadzą kuratorzy i kuratorki. Film będzie pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych. Powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films.

  • 3

17 kwietnia 2019