2 1 31.05.2007Wskocz na byka z Penigrąkampanie reklamowe"Wskocz na byka" – pod takim hasłem ruszyła 28 maja kampania reklamowa preparatu Penigra firmy Hasco – Lek.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55767 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 1
0 1 1 31.05.2007Dziecko w sieci IDMnetSieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa. Nowa oferta wyróżnia się największym zasięgiem spośród podobnych produktów reklamowych dostępnych na rynku.
0 1 1 31.05.2007Peppermint organizuje event Finlandia Midnight SunFirma Brown-Forman Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący organizacji IV edycji eventu Finlandia Midnight Sun. Tegoroczne wydarzenie promujące markę Finlandia przygotuje agencja marketing services Peppermint. Polska impreza jest jedną z 15 innych odbywających się na świecie. Finlandia Midnight Sun będzie miała miejsce na początku czerwca w Warszawie.
0 1 1 31.05.2007Gadu-Gadu S.A. przjmuje Nauka.plGadu-Gadu S.A. zrealizowało pierwsze w tym roku przejęcie i kupiło 100% udziałów w spółce MojaNauka.pl Sp. z o.o., właściciela popularnego serwisu edukacyjnego Nauka.pl.
0 1 1 31.05.2007Finał kampanii "Marchewka"W dniach 9 – 11 maja br., podczas swego dorocznego międzynarodowego sympozjum Krajowa Unia Producentów Soków podsumowała kampanię promocyjno – informacyjną Marchewka, przeprowadzoną w ubiegłym roku w Rumunii i Bułgarii w ramach unijnego mechanizmu "Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".