Wskaźniki reklam wideo w II kwartale w Polsce w dół, dla reklam display stabilne. Raport „Viewability Benchmarks” firmy Meetrics
  • 0
  • 1
21.07.2021

Wskaźniki reklam wideo w II kwartale w Polsce w dół, dla reklam display stabilne. Raport „Viewability Benchmarks” firmy Meetrics

Średni współczynnik widoczności (viewability) reklam display pozostaje na polskim rynku po II kwartale bieżącego roku na identycznym poziomie, jak kwartał wcześniej. Reklamy wideo są o kilka punktów procentowych mniej widoczne w porównaniu z I kwartałem – wynika z raportu „Viewability Benchmarks” firmy Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50554 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 lipca 2021